Tuesday, February 15, 2011

my theme song that i love the most

 

untuk melupakan apa yang telah berlaku bukan senang.kita akan merasa sedih dan kadang2 menangis..tapi ini lah hakikat kehidupan..kita terpaksa melupakan segala apa yang terjadi.
untuk memberi ruang kepada kehidupan baru. meski pun begitu, masih kah ada peluang dan ruang untuk kita kembali bersama kehidupan yang lalu..disaat kita gembira, tersenyum bersama sama, ketawa dan bercerita tentang kita. namun apakan daya, jika semua ini hanya sementara..kenangan tetap akan menjadi kenangan dan akan kita ingati sampai bila bila..walau begitu kuat sekali hubungan kita, jika ia bukan yang dikehendaki, ia akan terkubur bersama kenangan. walaupun hati ini merasa kecewa, kita harus menerima kenyataan ini.jika kita menangis dan bersedih, igatlah bahawa ada orang yang lebih menyayangi kita, tapi kita tidak tahu siapa..suatu hari nanti kita akan tahu siapa orang itu.
jika ia bertemu dengan kamu, terima lah dia seadanya. dan jangan lagi diingat tentang perkara yang telah berlalu.semoga kamu bahagia sampai ke akhir hayat.. 

No comments:

Post a Comment